Bepublic Group verwelkomt communicatiestrateeg Laure Miquel-Jean

News / People

Het nieuwe jaar brengt een nieuwe collega met zich mee in het team van pr- en strategisch communicatiebureau Bepublic Group. Laure Miquel-Jean, pr-expert en strateeg versterkt sinds begin dit jaar het managementteam als strategy & business development lead.

Vanuit die nieuwe rol begeleidt Miquel-Jean de klanten van Bepublic Group bij hun strategische communicatie, reputatie, mediarelaties, crisiscommunicatie en mediatrainingen. Tegelijkertijd zal ze verantwoordelijk zijn voor businessdevelopment en neemt ze hiervoor een leidinggevende rol op binnen het bureau.  

"Na 15 goed gevulde jaren bij TBWA heb ik besloten mijn professionele passie voort te zetten bij Bepublic Group. De expertise en senioriteit van het team trokken me aan, evenals het zorgzame en sterke management van Anja en Sara. De recente erkenning van Bepublic Group als beste PR-bureau bij de laatste Bora Awards onderstreept met hoeveel toewijding zij werken aan het creëren van impact en uitmuntende resultaten voor hun klanten. Ik voel me vereerd om deel uit te maken van een team dat de lat zo hoog legt, en ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan het succes van het bureau," zegt Laure Miquel-Jean. 

"Wat zijn we trots om zo’n ervaren experte als Laure in ons team te verwelkomen. Met haar jarenlange ervaring en enthousiaste persoonlijkheid is Laure een echte meerwaarde voor zowel ons team als voor onze klanten. Ook zal ze een centrale rol spelen in de business development van ons bureau," klinkt het bij Anja Peleman & Sara Vercauteren, managing directors bij Bepublic Group.

Laure Miquel-Jean werkt al meer dan 25 jaar in public relations en reputatiemanagement en woont in Brussel. Ze begon haar carrière bij Ogilvy en lanceerde vervolgens haar eigen PR-bureau, Pride. In de afgelopen 15 jaar heeft ze gewerkt bij TBWA als strategic director reputation & PR. Gedurende haar loopbaan heeft ze reputatiestrategieën, pers- en influencerrelaties ontwikkeld voor merken zoals McDonald's, MasterCard, CBC, MSD, Proximus en Engie. Ook heeft ze advies gegeven aan tal van Belgische en internationale bedrijven op het gebied van crisiscommunicatie en issue management.

--

Lees ook:

{INTERVIEW} SARA VERCAUTEREN EN ANJA PELEMAN (BEPUBLIC GROUP): "WIJ DOEN MÉÉR DAN COMMUNICEREN VOOR BEDRIJVEN"