De Duitse dochteronderneming van JCDecaux SA, het in Berlijn gevestigde Wall, mag de komende 15 jaar het digitale straatmeubilair van de stad Berlijn verzorgen, met uitzondering op de bushokjes. Het nieuwe contract omvat ten minste 700 borden van 2m², 900 borden van 4m² en 330 borden van 9m² in statisch of digitaal formaat. De overeenkomst zal starten vanaf 1 januari 2019 met de vervanging van de huidige apparatuur door nieuwe borden die speciaal ontworpen zijn voor de stad Berlijn. De 4.500 bushokjes van de stad zullen deel uitmaken van een aanbesteding die losstaat van de BVG (Berlin Transport Authority).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]