Het Brusselse digitale bureau JUSt. Agency, gespecialiseerd in sociale media, blijft zich versterken, nu met de komst van Bertrand le Jeune. Hij neemt de rol van accountdirector op zich en zal, naast het managen van team van accountmanagers, verantwoordelijk zijn voor de commerciële ontwikkeling van het bedrijf.
Bertrand le Jeune is afgestudeerd aan de UCL en deed heel wat marketing- en saleservaring op in verscheidene bureaus zoals Emakina, Amphion, 72 dpi en Square Melon. De laatste jaren heeft hij zich toegelegd op de ontwikkeling van start-ups binnen de drone-industrie. Eerst bij SkyHero, een Belgisch bedrijf gespecialiseerd in de ontwikkeling van krachtige drones, door het optimaliseren van interne processen en de versterking van het merkimago. Vervolgens bij Nano, een Parijse dochteronderneming van de Parrot-groep, expert in de miniaturisatie van vliegtuigelektronica. Bertrand le Jeune: "Ik ben zeer verheugd deel uit te maken van dit jonge en getalenteerde team. De visie van JUSt. op het gebied van de evolutie van digitale technologieën, big data en de mogelijkheden hiervan, is zeer fascinerend. Het is zeer boeiend om een nieuwe uitdaging te starten in een sector die reclame en de interactie met consumenten zal transformeren."
Denis de Groote, CEO van JUSt. Agency, zegt dat de impact van technologie alomtegenwoordig is en het bureau is ervan overtuigd dat de advertentiemarkt zich op een keerpunt bevindt: "Marketeers moeten hun vak continu heruitvinden en ons agency moet klaarstaan en deze transformatie omarmen. Het is in deze context dat Bertrand zich bij ons voegt. Zowel zijn technische kennis als uitgebreide agency-ervaring zijn belangrijke troeven die onze klanten zullen helpen deze transformatie succesvol te realiseren."