BeSafe en Bridgeneers respecteren de grens

Het vuistje. De handdruk van de coronageneratie en uitgegroeid tot het universele symbool voor respect. Meteen ook de rode draad voor een sensibiliseringscampagne die ijvert voor wederzijds respect. Samen met IBZ – BeSafe bracht Bridgeneers via oprechte oog-in-oog-gesprekken, affiches en een grootschalig social luik (op TikTok, Instagram en Snapchat) jongeren in contact met politie, brandweer en gemeenschapswacht. Want elkaar begrijpen, da’s elkaar respecteren. Oja, neem je binnenkort het Herrmann-Debrouxviaduct? Ga dan vooral niet meteen in de remmen om de kleurrijke mural te bewonderen. BeSafe, weet je wel.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





