Het vuistje. De handdruk van de coronageneratie en uitgegroeid tot het universele symbool voor respect. Meteen ook de rode draad voor een sensibiliseringscampagne die ijvert voor wederzijds respect. Samen met IBZ – BeSafe bracht Bridgeneers via oprechte oog-in-oog-gesprekken, affiches en een grootschalig social luik (op TikTok, Instagram en Snapchat) jongeren in contact met politie, brandweer en gemeenschapswacht. Want elkaar begrijpen, da’s elkaar respecteren. Oja, neem je binnenkort het Herrmann-Debrouxviaduct? Ga dan vooral niet meteen in de remmen om de kleurrijke mural te bewonderen. BeSafe, weet je wel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]