Het vuistje. De handdruk van de coronageneratie en uitgegroeid tot het universele symbool voor respect. Meteen ook de rode draad voor een sensibiliseringscampagne die ijvert voor wederzijds respect. Samen met IBZ – BeSafe bracht Bridgeneers via oprechte oog-in-oog-gesprekken, affiches en een grootschalig social luik (op TikTok, Instagram en Snapchat) jongeren in contact met politie, brandweer en gemeenschapswacht. Want elkaar begrijpen, da’s elkaar respecteren. Oja, neem je binnenkort het Herrmann-Debrouxviaduct? Ga dan vooral niet meteen in de remmen om de kleurrijke mural te bewonderen. BeSafe, weet je wel.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]