Het vuistje. De handdruk van de coronageneratie en uitgegroeid tot het universele symbool voor respect. Meteen ook de rode draad voor een sensibiliseringscampagne die ijvert voor wederzijds respect. Samen met IBZ – BeSafe bracht Bridgeneers via oprechte oog-in-oog-gesprekken, affiches en een grootschalig social luik (op TikTok, Instagram en Snapchat) jongeren in contact met politie, brandweer en gemeenschapswacht. Want elkaar begrijpen, da’s elkaar respecteren. Oja, neem je binnenkort het Herrmann-Debrouxviaduct? Ga dan vooral niet meteen in de remmen om de kleurrijke mural te bewonderen. BeSafe, weet je wel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]