BeSafe en Bridgeneers respecteren de grens

Het vuistje. De handdruk van de coronageneratie en uitgegroeid tot het universele symbool voor respect. Meteen ook de rode draad voor een sensibiliseringscampagne die ijvert voor wederzijds respect. Samen met IBZ – BeSafe bracht Bridgeneers via oprechte oog-in-oog-gesprekken, affiches en een grootschalig social luik (op TikTok, Instagram en Snapchat) jongeren in contact met politie, brandweer en gemeenschapswacht. Want elkaar begrijpen, da’s elkaar respecteren. Oja, neem je binnenkort het Herrmann-Debrouxviaduct? Ga dan vooral niet meteen in de remmen om de kleurrijke mural te bewonderen. BeSafe, weet je wel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]