Beste marketingthesis 2015 is van Klaas Lannoy

Marketingadviesbedrijf Partners In Marketing reikte woensdagavond bij Duvel Moortgat in Puurs de prijzen uit voor De Beste Marketingthesis van Vlaanderen, editie 2015. Klaas Lannoy van de Vrije Universiteit Brussel won met zijn eindverhandeling ‘Self-checkout binnen supermarkten: tevredenheid en motieven tot gebruik’. De promotor is Prof. Dr. Malaika Brengman. De recent verkozen Marketeer van het Jaar en chief marketing officer bij Duvel Moorgat, Anouk Lagae, deelde vervolgens haar marketinginzichten die aansluiten op de maatschappij anno nu.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]