Marketingadviesbedrijf Partners In Marketing reikte woensdagavond bij Duvel Moortgat in Puurs de prijzen uit voor De Beste Marketingthesis van Vlaanderen, editie 2015. Klaas Lannoy van de Vrije Universiteit Brussel won met zijn eindverhandeling ‘Self-checkout binnen supermarkten: tevredenheid en motieven tot gebruik’. De promotor is Prof. Dr. Malaika Brengman. De recent verkozen Marketeer van het Jaar en chief marketing officer bij Duvel Moorgat, Anouk Lagae, deelde vervolgens haar marketinginzichten die aansluiten op de maatschappij anno nu.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]