Marketingadviesbedrijf Partners In Marketing reikte woensdagavond bij Duvel Moortgat in Puurs de prijzen uit voor De Beste Marketingthesis van Vlaanderen, editie 2015. Klaas Lannoy van de Vrije Universiteit Brussel won met zijn eindverhandeling ‘Self-checkout binnen supermarkten: tevredenheid en motieven tot gebruik’. De promotor is Prof. Dr. Malaika Brengman. De recent verkozen Marketeer van het Jaar en chief marketing officer bij Duvel Moorgat, Anouk Lagae, deelde vervolgens haar marketinginzichten die aansluiten op de maatschappij anno nu.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]