Op verzoek van het Werkbaarheidsfonds Dienstencheques (WBF) lanceert Secondfloor een bewustwordingscampagne voor huishoudhulpen. Sinds 18 maart voert het bureau een communicatiecampagne om het respect van de gebruikers van dienstencheques voor de huishoudhulpen te vergroten en om hen bewust te maken van het belang van de kwaliteit en de ergonomie van de uitrusting voor huishoudhulpen.
Het creatieve concept, dat diverse creatieve uitingen kreeg, toont een hulp die is uitgerust met volstrekt ontoereikende apparatuur. De grappige en bijna absurde scène is een knipoog naar de vreemde toestanden die huishoudhulpen soms tegenkomen. De hele campagne werd uitgewerkt in samenwerking met de keten Brico, met inbegrip van een PR-component, ingevuld door humoristische video's, te vinden op iktoonrespect.be. Want je beroep uitoefen zonder geschikt materiaal? Onmogelijk...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]