Op verzoek van het Werkbaarheidsfonds Dienstencheques (WBF) lanceert Secondfloor een bewustwordingscampagne voor huishoudhulpen. Sinds 18 maart voert het bureau een communicatiecampagne om het respect van de gebruikers van dienstencheques voor de huishoudhulpen te vergroten en om hen bewust te maken van het belang van de kwaliteit en de ergonomie van de uitrusting voor huishoudhulpen.
Het creatieve concept, dat diverse creatieve uitingen kreeg, toont een hulp die is uitgerust met volstrekt ontoereikende apparatuur. De grappige en bijna absurde scène is een knipoog naar de vreemde toestanden die huishoudhulpen soms tegenkomen. De hele campagne werd uitgewerkt in samenwerking met de keten Brico, met inbegrip van een PR-component, ingevuld door humoristische video's, te vinden op iktoonrespect.be. Want je beroep uitoefen zonder geschikt materiaal? Onmogelijk...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]