Beter materiaal voor huishoudhulpen?

Op verzoek van het Werkbaarheidsfonds Dienstencheques (WBF) lanceert Secondfloor een bewustwordingscampagne voor huishoudhulpen. Sinds 18 maart voert het bureau een communicatiecampagne om het respect van de gebruikers van dienstencheques voor de huishoudhulpen te vergroten en om hen bewust te maken van het belang van de kwaliteit en de ergonomie van de uitrusting voor huishoudhulpen.
Het creatieve concept, dat diverse creatieve uitingen kreeg, toont een hulp die is uitgerust met volstrekt ontoereikende apparatuur. De grappige en bijna absurde scène is een knipoog naar de vreemde toestanden die huishoudhulpen soms tegenkomen. De hele campagne werd uitgewerkt in samenwerking met de keten Brico, met inbegrip van een PR-component, ingevuld door humoristische video's, te vinden op iktoonrespect.be. Want je beroep uitoefen zonder geschikt materiaal? Onmogelijk...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]