Q8Mazout, actief in de verkoop en distributie van stookolie en andere aardolieproducten, heeft zijn nieuwe multi-site voor de Belgische en Luxemburgse markt gelanceerd. De Crew Communication verzorgde de creatie en productie van het platform. Het bureau werd geselecteerd omwille van zijn voorstel om een acquisitiestrategie op te stellen op basis van een ‘tailor-made’ positionering voor Q8Mazout en zijn technische expertise op het gebied van e-commerce.
De samenwerking heeft als doel de toegevoegde waarde van het aanbod van Q8 naar voren te brengen, een breed aanbod aan diensten voor de consument dat gegroepeerd is onder de baseline ‘Beter verbruiken, de juiste prijs betalen met Q8Mazout’. Inspirerende profielen en energietips om beter te consumeren, gepersonaliseerde prijsmeldingen, prijsvergelijkingen per producttype... De nieuwe multi-site moet zorgen voor een verbeterde gebruikerservaring, waarvoor een gepersonaliseerde en vloeiende integratie tussen het nieuwe platform en de bedrijfssoftware van Q8Mazout werd geïmplementeerd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]