Beter verbruiken met Q8Mazout en The Crew Communication

Q8Mazout, actief in de verkoop en distributie van stookolie en andere aardolieproducten, heeft zijn nieuwe multi-site voor de Belgische en Luxemburgse markt gelanceerd. De Crew Communication verzorgde de creatie en productie van het platform. Het bureau werd geselecteerd omwille van zijn voorstel om een acquisitiestrategie op te stellen op basis van een ‘tailor-made’ positionering voor Q8Mazout en zijn technische expertise op het gebied van e-commerce.
De samenwerking heeft als doel de toegevoegde waarde van het aanbod van Q8 naar voren te brengen, een breed aanbod aan diensten voor de consument dat gegroepeerd is onder de baseline ‘Beter verbruiken, de juiste prijs betalen met Q8Mazout’. Inspirerende profielen en energietips om beter te consumeren, gepersonaliseerde prijsmeldingen, prijsvergelijkingen per producttype... De nieuwe multi-site moet zorgen voor een verbeterde gebruikerservaring, waarvoor een gepersonaliseerde en vloeiende integratie tussen het nieuwe platform en de bedrijfssoftware van Q8Mazout werd geïmplementeerd.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]