Beter verbruiken met Q8Mazout en The Crew Communication
Q8Mazout, actief in de verkoop en distributie van stookolie en andere aardolieproducten, heeft zijn nieuwe multi-site voor de Belgische en Luxemburgse markt gelanceerd. De Crew Communication verzorgde de creatie en productie van het platform. Het bureau werd geselecteerd omwille van zijn voorstel om een acquisitiestrategie op te stellen op basis van een ‘tailor-made’ positionering voor Q8Mazout en zijn technische expertise op het gebied van e-commerce.
De samenwerking heeft als doel de toegevoegde waarde van het aanbod van Q8 naar voren te brengen, een breed aanbod aan diensten voor de consument dat gegroepeerd is onder de baseline ‘Beter verbruiken, de juiste prijs betalen met Q8Mazout’. Inspirerende profielen en energietips om beter te consumeren, gepersonaliseerde prijsmeldingen, prijsvergelijkingen per producttype... De nieuwe multi-site moet zorgen voor een verbeterde gebruikerservaring, waarvoor een gepersonaliseerde en vloeiende integratie tussen het nieuwe platform en de bedrijfssoftware van Q8Mazout werd geïmplementeerd.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]