Bicky houdt studenten bij de les

Studenten behalen betere resultaten met knappe leerkrachten. Dat is de conclusie van een onderzoek aan de universiteit van Nevada in augustus. Meer heeft Bicky, de favoriete burger van echte studenten, niet nodig om een eigen school op te richten: de Bicky University. Op dinsdag 13 december exclusief op Facebook, waar studenten komen om “5 minuten te pauzeren”, maar uiteindelijk uren aan een stuk verslijten.

Tijdens 4 korte livestreamlessen geven de sexy proffen van de Bicky University je de kans om de schade van het afgelopen semester te herstellen, met dank aan mortierbrigade. Hoe langer je de lessen volgt, hoe meer kennis én vlees de proffen blootgeven. De grootste beloning komt aan het einde van elke les: een diploma dat je bij je frituur kan inruilen tegen een Bicky!
Inschrijven kan op deze event page. El volg op dinsdag 13 december de livestream op de Facebookpagina van Bicky!
Lesrooster:
Anatomie - 14 u
Statistiek - 15 u
Rechten - 16 u
Sociologie - 17 u

Credits
Advertiser: Bicky
Client: Vic Dresen
Agency: mortierbrigade
Creative Direction: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Strategic Director: Vincent d’Halluin
Business Director: Evert Vermeire
Producer: Lore Meert
Creative team: Jesse Van Gysel & Yana Gestels
Social media manager: Jonas Van Bael
Production company: Made In Brussels
Director: Sam Ostyn
Photography: Elisabeth Verwaest
Producer: Ann Van Steyvoort


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



