KBC Brussels voert campagne in de hoofdstad. Daarvoor heeft het Tramway21 ingeschakeld. De campagne loopt in kranten, magazines en abribus en maakt voorts gebruik van radio, sponsoring en digitale media. Ze focust op een grote, blauwe B en de hashtag #betterforbrussels om de link met Brussel - de bestaansreden bij uitstek van KBC Brussels - te onderstrepen.
KBC Brussels is het resultaat van een fusie tussen CBC en KBC in Brussel. De nieuwe bank en verzekeraar spitst zich toe op de financiële en economische uitdagingen van al wie leeft en werkt in de hoofdstad. Ze koos Tramway21 afgelopen zomer als exclusieve communicatiepartner, na een korte raadplegingsronde. Voor deze campagne doet Tramway21 een beroep op Thierry Goemanne, ex-AIR, en François Daubresse, ex-TBWA.
Credits
Client: KBC Brussels
Contacts: Damien Van Renterghem, Pierre Wattiez, Tomas Meyers
Agency: Tramway21
CD: Marco Calant & François Daubresse
Creation: Maud Samaha, Dirk De Smet, Nigel Bishop
Graphical Artwork: Alexandra Carosielli
Strategy & Account: Madeleine Leclercq
Producers: Valérie Snoeck, Micka Van Haren
Photos: Michaël Ferire
Digital: Fix Braun
Sound Producer: Blue Nuit
Media: MindShare