Alle merken zitten op Facebook, vaak met hele eenvoudige doelstellingen zoals zoveel mogelijk fans of likes te behalen, maar we zien toch ook dat dit evolueert naar meer interactie, engagement en analyses! De data zijn een schat aan informatie: die onder de knie krijgen kan helpen om te sponsoren evenementen beter uit te kiezen, potentiële klanten beter op te sporen en nieuwe potentiële klanten te zoeken op basis van sociaal-demografische gegevens. Hiermee kunnen dan strategische beslissingen worden genomen en marketingcampagnes worden rechtgetrokken. Als je dat integreert in CRM, wordt eCRM sociale CRM, en is de communicatie met de klant gebaseerd op zijn statusovergangen, en niet langer op een kalender. Maar die aanpak is eerder voor 2014. In afwachting heeft Bisnode een casus gemaakt op basis van Permesso: 400.000 verzonden e-mails, 30.000 personen die de Facebook-app aanvaarden, één miljoen geanalyseerde likes, om criteria toe te voegen aan de DB van het e-mailmarketingtool. De rest komt eraan!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]