Alle merken zitten op Facebook, vaak met hele eenvoudige doelstellingen zoals zoveel mogelijk fans of likes te behalen, maar we zien toch ook dat dit evolueert naar meer interactie, engagement en analyses! De data zijn een schat aan informatie: die onder de knie krijgen kan helpen om te sponsoren evenementen beter uit te kiezen, potentiële klanten beter op te sporen en nieuwe potentiële klanten te zoeken op basis van sociaal-demografische gegevens. Hiermee kunnen dan strategische beslissingen worden genomen en marketingcampagnes worden rechtgetrokken. Als je dat integreert in CRM, wordt eCRM sociale CRM, en is de communicatie met de klant gebaseerd op zijn statusovergangen, en niet langer op een kalender. Maar die aanpak is eerder voor 2014. In afwachting heeft Bisnode een casus gemaakt op basis van Permesso: 400.000 verzonden e-mails, 30.000 personen die de Facebook-app aanvaarden, één miljoen geanalyseerde likes, om criteria toe te voegen aan de DB van het e-mailmarketingtool. De rest komt eraan!
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]