HR-dienstverlener ASAP ging ter ondersteuning van haar 80 interimkantoren op zoek naar een strategische partner voor hun communicatie en vond die in reclamebureau De Vloer. De nieuwe samenwerking uitte zich al meteen in de vorm van radiospots. In een reeks grappige telefoongesprekken wordt het vinden van de ideale job vergeleken met op vakantie gaan. De spots zijn vanaf deze week te horen op de radio.
Credits:
Client: ASAP
Marcom: Renate Nelis
Agency: De Vloer
Creatieve Directie: Koen Van Deun, Johan Roelandt
Creatie: Michelle Pauwels en Sam Coussens
Project Manager: Carole Michels
Sound: Brandy Jingles
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]