Bijna 7 miljoen Belgen werken mee aan nieuwe campagne Federate voor itsme

Crea / News

Itsme, de digitale identiteit van bijna 7 miljoen Belgen, lanceert haar nieuwe nationale imagocampagne op televisie met Federate. Sinds de lancering in 2017 is de Itsme-app erin geslaagd om het hart van bijna 7 miljoen Belgen te veroveren, die zo eindelijk afscheid hebben kunnen nemen van hun kaartlezer en moeilijk te onthouden wachtwoorden. En wie is er beter geplaatst dan al deze overtuigde gebruikers om te vertellen over de vele voordelen van de app? Dat is het uitgangspunt van de tv-spot die federate creëerde. De film toont een bont gezelschap van Belgen die dol zijn op de app. In kleurrijke portretten ontdekken we een grote diversiteit aan fascinerende gebruikers en slimme toepassingen.

De video werd geregisseerd door Dirk Domen en geproduceerd door Wenneker. De campagne loopt online in versies van 6" en 20" en op televisie in een 30”-formaat. Te bekijken sinds maandag 22 mei 2023.

Ter herinnering: Itsme werd gelanceerd in 2017 met als doel één unieke digitale identiteit te ontwikkelen. Met de app kan men makkelijk en veilig inloggen bij honderden partners, zoals banken, verzekeringen, ziekenfondsen, telecomoperators, enz. De samenwerking met Federate ging van start in 2019.

 

CREDITS

Advertised brand : itsme®

Client : Stephane Vermeiren

Agency : federate

Creative lead : Denis Dubrulle, Thomas Danthine

Creation : Bjorn Blockx, Thomas Evenepoel, Arnaud Jacquemin

Graphic Design : Céline Godaert

Production house : Wenneker

Realisation : Dirk Domen

Account Director : Florence Roekens

Media Agency : Initiative Media & Numberly (Digital media)