Bioracer is klaar voor sterrenoorlogen

Communication / News

Bioracer Star Wars Foto@Compo_White_Planet_A4 Bioracer, een Belgisch kledingmerk van speedwear, heeft met Disney samengewerkt aan een collectie shorts en shirts met Star Wars-iconen. Ze worden gelanceerd op het moment dat het volgende deel van de saga Star Wars: The Last Jedi uitkomt in de Belgische zalen, op 13 december. De collectie bestaat uit vijf verschillende series en is sinds 1 december overal in Europa te krijgen, bij gespecialiseerde retailers. Bioracer is de officiële partner van de Belgische, Nederlandse en Duitse nationale wielerploegen met wereldkampioenen als Tom Boonen, Philippe Gilbert, Tom Dumoulin, Anna van der Breggen en andere. Door de krachten te bundelen met Disney slaagt het Belgische merk erin om design, snelheid, passie en emotie samen te brengen in één collectie die bestaat uit vijf verschillende series: Iconic Sleeves, Allover Print, Art Collection, Logo Shirts, en Planets. Goed voor een aanbod van maar liefst 15 shirts en 2 shorts.

De Iconic Sleeves-serie bestaat uit vijf sobere shirts met kleurrijke korte mouwen die zijn versierd met het gezicht van populaire personages als Yoda, C-3PO, of Darth Vader. De Allover Print-serie bestaat uit twee prints: een Death Star-patroon en verschillende iconische ruimteschippatronen.

SW JUNIOR STORM TROOPER

Bij de veelkleurige Art Collection-serie kan de drager kiezen tussen Boba Fett, Stormtrooper ofDarth Vader. De vierde serie, die ook beschikbaar is voor vrouwen, pakt uit met het iconische logo van de saga op de romp. Op de laatste serie – ook voor mannen en vrouwen – prijken de kleuren van verschillende planeten.