Tal van projectontwikkelaars vinden stilaan de weg naar de aanpak van Blockchain Creatives: immo-advertenties met een conceptuele insteek. Al te vaak blijven immo-advertenties steken in het afbeelden van een gebouw met daarnaast een informatieve boodschap. En dat tilt het bureau graag op een ander level.
Wat Blockchain Creatives hoog in het vaandel draagt is effectieve creativiteit. Geen creatieve spielerei om op te vallen, wel altijd in functie van een duidelijk doelstelling. “We willen dat mensen achteraf de boodschap onthouden en niet enkel het idee, maar we brengen die boodschap telkens wel op een verrassende manier,” zegt Frank Van de Vijver, oprichter van het bureau.
Dat bewijst Blockchain Creatives ook met deze campagne voor Tuinen van Eden voor Triple Living. Een campagne gericht naar vastgoed-investeerders. Wat voor investeerders telt is een groot en betrouwbaar huurderspotentieel. En dat was in de briefing snel duidelijk: Tuinen van Eden ligt vlakbij het UZA, GZA campus Sint-Augustinus en ZNA Middelheim. Een enorm potentieel aan huurders uit de medische wereld dus. En die kaart trok het bureau in 3 campagnes: twee printadvertenties en een socialemediacampagne op Facebook.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]