In december kregen we al een voorsmaakje van Blockchain Creatives, de nieuwe reclameformule van Frank Van de Vijver. Die teasingcampagne krijgt nu een vervolg met de officiële launch van dit initiatief. De ervaring en het netwerk dat Van de Vijver in zijn reclame-carrière heeft opgebouwd, brachten hem op het idee met iets nieuws te starten. Geen klassiek reclamebureau, geen pool van individuele freelancers. Wel “een formule die vandaag beantwoordt aan de noden van adverteerders.”
Blockchain Creatives is een netwerk 100% fireproof professionals met zowel ervaren seniors als young digital natives. Alle creatieve disciplines, van copywriter tot web developer, zijn vertegenwoordigd. Het is ook een ‘virtual agency’, legt Van de Vijver uit: “We werken zo compact mogelijk: geen overheadkosten, geen kantoren, geen logge structuren. Wél voor elke opdracht het juiste team. Zo leggen we de lat altijd hoog en houden we het prijskaartje laag.” Hij is contactpersoon van briefing tot eindresultaat en fungeert als creative director en/of projectmanager.
Op Facebook en LinkedIn start vanaf 14 januari een campagne van vier weken en een e-mailcampagne. De PR loopt via de vakpers en Trends.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]