Blockchain Creatives uit de startblokken

Communication / News

In december kregen we al een voorsmaakje van Blockchain Creatives, de nieuwe reclameformule van Frank Van de Vijver. Die teasingcampagne krijgt nu een vervolg met de officiële launch van dit initiatief. De ervaring en het netwerk dat Van de Vijver in zijn reclame-carrière heeft opgebouwd, brachten hem op het idee met iets nieuws te starten. Geen klassiek reclamebureau, geen pool van individuele freelancers. Wel “een formule die vandaag beantwoordt aan de noden van adverteerders.”

Blockchain Creatives is een netwerk 100% fireproof professionals met zowel ervaren seniors als young digital natives. Alle creatieve disciplines, van copywriter tot web developer, zijn vertegenwoordigd. Het is ook een ‘virtual agency’, legt Van de Vijver uit: “We werken zo compact mogelijk: geen overheadkosten, geen kantoren, geen logge structuren. Wél voor elke opdracht het juiste team. Zo leggen we de lat altijd hoog en houden we het prijskaartje laag.” Hij is contactpersoon van briefing tot eindresultaat en fungeert als creative director en/of projectmanager.

Op Facebook en LinkedIn start vanaf 14 januari een campagne van vier weken en een e-mailcampagne. De PR loopt via de vakpers en Trends