Bloovi zoekt opnieuw naar de impact van digitaal

WebTomorrow, de jaarlijkse conferentie over de impact van digitaal, is ondertussen aan haar derde jaargang toe. Met de conferentie wil Bloovi bedrijven helpen om beter te worden door concrete inzichten en inspiratie te bieden en sprekers te kiezen die dit met passie en overtuiging kunnen brengen.
WebTomorrow wordt niet alleen grootser dan ooit tevoren (want nog nooit eerder verkochten ze zo snel de eerste 850 tickets), voor het eerst is het een tweedaags programma met nationale en internationale topsprekers, waaronder Naveen Jain, Allard Droste en Tony Crabbe. Ook op vlak van networking ontmoet je er het neusje van de zalm. Afspraak op 8 en 9 juni in Flanders Expo in Gent. Interesse? Bekijk dan hier het programma.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]