WebTomorrow, de jaarlijkse conferentie over de impact van digitaal, is ondertussen aan haar derde jaargang toe. Met de conferentie wil Bloovi bedrijven helpen om beter te worden door concrete inzichten en inspiratie te bieden en sprekers te kiezen die dit met passie en overtuiging kunnen brengen.
WebTomorrow wordt niet alleen grootser dan ooit tevoren (want nog nooit eerder verkochten ze zo snel de eerste 850 tickets), voor het eerst is het een tweedaags programma met nationale en internationale topsprekers, waaronder Naveen Jain, Allard Droste en Tony Crabbe. Ook op vlak van networking ontmoet je er het neusje van de zalm. Afspraak op 8 en 9 juni in Flanders Expo in Gent. Interesse? Bekijk dan hier het programma.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]