Bloovi zoekt opnieuw naar de impact van digitaal

WebTomorrow, de jaarlijkse conferentie over de impact van digitaal, is ondertussen aan haar derde jaargang toe. Met de conferentie wil Bloovi bedrijven helpen om beter te worden door concrete inzichten en inspiratie te bieden en sprekers te kiezen die dit met passie en overtuiging kunnen brengen.
WebTomorrow wordt niet alleen grootser dan ooit tevoren (want nog nooit eerder verkochten ze zo snel de eerste 850 tickets), voor het eerst is het een tweedaags programma met nationale en internationale topsprekers, waaronder Naveen Jain, Allard Droste en Tony Crabbe. Ook op vlak van networking ontmoet je er het neusje van de zalm. Afspraak op 8 en 9 juni in Flanders Expo in Gent. Interesse? Bekijk dan hier het programma.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]