Blue2purple lanceert eerste reclamecampagne op bol.com

Budgets / News

Het digitale bureau Blue2purple zorgt voor een verdere versterking van zijn ontwikkeling in e- commerce en op marktplaatsen door naar eigen zeggen het eerste Belgische agency te zijn die een reclamecampagne op Bol.com lanceert. Bemini, een bekend Belgische kleding- en accessoiremerk voor baby’s, heeft Blue2purple als partner uitgekozen om zijn producten via reclame op het beroemde platform te promoten.

Het partnership tussen Blue2purple en Bol.com komt er enkele weken vóór de officiële lancering van de marktplaats in Franstalig België. Bol.com telt in Nederland en België bijna 11 miljoen klanten, van wie meer dan 2 miljoen in Vlaanderen, en wil dat aantal nog vergroten doorheen de komende uitbreiding naar de Franstalige markt. Laurent Deckx, market manager Belgium bij Bol.com: “Blue2purple gaat ons helpen om de synergieën tussen de verkopers en het platform nog te verbeteren. Bovendien zullen de marketingmogelijkheden die wij onze partners bieden hen in staat stellen om bij onze 11 miljoen klanten nóg meer zichtbaarheid te verwerven.”

Nicolas Beguin, operations director bij Blue2purple: “Dit partnership biedt ons de kans ons e- commerce-aanbod verder te ontwikkelen. Als je weet dat marktplaatsen 23 % van alle online aankopen in de Benelux uitmaken, en dat bol.com in zijn eentje zelfs 16 % voor zijn rekening neemt, dan ligt het voor de hand dat we die trein niet mogen missen!”