Het digitale bureau Blue2purple zorgt voor een verdere versterking van zijn ontwikkeling in e- commerce en op marktplaatsen door naar eigen zeggen het eerste Belgische agency te zijn die een reclamecampagne op Bol.com lanceert. Bemini, een bekend Belgische kleding- en accessoiremerk voor baby’s, heeft Blue2purple als partner uitgekozen om zijn producten via reclame op het beroemde platform te promoten.
Het partnership tussen Blue2purple en Bol.com komt er enkele weken vóór de officiële lancering van de marktplaats in Franstalig België. Bol.com telt in Nederland en België bijna 11 miljoen klanten, van wie meer dan 2 miljoen in Vlaanderen, en wil dat aantal nog vergroten doorheen de komende uitbreiding naar de Franstalige markt. Laurent Deckx, market manager Belgium bij Bol.com: “Blue2purple gaat ons helpen om de synergieën tussen de verkopers en het platform nog te verbeteren. Bovendien zullen de marketingmogelijkheden die wij onze partners bieden hen in staat stellen om bij onze 11 miljoen klanten nóg meer zichtbaarheid te verwerven.”
Nicolas Beguin, operations director bij Blue2purple: “Dit partnership biedt ons de kans ons e- commerce-aanbod verder te ontwikkelen. Als je weet dat marktplaatsen 23 % van alle online aankopen in de Benelux uitmaken, en dat bol.com in zijn eentje zelfs 16 % voor zijn rekening neemt, dan ligt het voor de hand dat we die trein niet mogen missen!”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]