blue2purple lanceert in-house consulting

Communication / News

helloquence-5fNmWej4tAA-unsplash De opwaartse evolutie van de digitale investeringen die de laatste jaren opgetekend werd, heeft een sterke marktevolutie met zich meegebracht: 91 % van de merken (volgens een studie van Search Engine Journal) beslissen om de nodige resources inzake digitale marketing in hun bedrijf op te nemen. blue2purple beantwoordt deze groeiende vraag door zijn werknemers (consultants en experts) aan te bieden voor interim missies en consultancy in verband met de aankoop van digitale media.

De vraag naar geschoolde resources neemt exponentieel toe. Het aanbod stemt echter zelden overeen met de noden van de markt. Deze service, die door blue2purple aangeboden wordt, werd reeds voor vertrouwde partners geactiveerd en biedt een begeleiding op maat in de implementatie van nieuwe organisatorische, integratie- of verbeteringsprocessen binnen het digital marketing departement: strategie, media-aankoop, teamopleidingen,... De dienst wordt aangeboden aan elke adverteerder die inzake betaalde media-aankopen maturiteit wil ontwikkelen.

“blue2purple’s in-house consulting zal zich schikken naar de noden van onze partners om ze te doen groeien, ze te prikkelen en ze in hun maturiteit inzake digital media buying verder te brengen,” zegt client service director Laurence Baeten“Wij brengen de kennis aan die voor de ontwikkeling en opvolging van hun digitale expertise onontbeerlijk is. De bedoeling is dat de adverteerder, naar het einde van onze opdracht toe, in staat blijkt om zelf de problemen aan te pakken waarmee hij geconfronteerd wordt.”

Het gaat om een begeleiding op strategisch en technisch vlak die zich tot doel stelt reeds bestaande competenties binnen het bedrijf te ontwikkelen of nieuwe profielen in de bestaande teams in te werken. Of het nu om een korte of lange termijn vervanging gaat, belangrijk is dat de adverteerder groeit en binnen een context van verandering continuïteit kan garanderen.