BlueMagon Design voelt zich Come a Casa

Ter Beke’s topmerk Come a Casa, bekend voor de verse en kwaliteitsvolle bereide maaltijden speelt zijn sterktes vanaf dit najaar verder uit met een nieuw extra-verfijnd gamma. BlueMango Design werkte een passend design concept uit om dit nieuwe gamma, gedoopt Come a Casa Delicious, de nodige bijklank te geven. Het Brusselse brand & packaging desigbureau ontwikkelde een subbrand identiteit om de verfijning van het gamma uit te drukken en het vervolgens toe te passen op een innovatief packaging-concept.
De drie nieuwe Come a Casa Delicious-maaltijden worden gepresenteerd in een natuurlijk houten bakje (dat overigens ovenbestendig is) en omhuld met een fijne papieren wrap, gedecoreerd met een handgeschreven typografie en aantrekkelijke recept beelden. BlueMango Design is uiterst blij het vertrouwen van Ter Beke te hebben gekregen op dit uitdagende project, alsook toekomstige (sic!), en hoopt dat het nieuw gamma in de smaak zal vallen bij de consument.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]