Ter Beke’s topmerk Come a Casa, bekend voor de verse en kwaliteitsvolle bereide maaltijden speelt zijn sterktes vanaf dit najaar verder uit met een nieuw extra-verfijnd gamma. BlueMango Design werkte een passend design concept uit om dit nieuwe gamma, gedoopt Come a Casa Delicious, de nodige bijklank te geven. Het Brusselse brand & packaging desigbureau ontwikkelde een subbrand identiteit om de verfijning van het gamma uit te drukken en het vervolgens toe te passen op een innovatief packaging-concept.
De drie nieuwe Come a Casa Delicious-maaltijden worden gepresenteerd in een natuurlijk houten bakje (dat overigens ovenbestendig is) en omhuld met een fijne papieren wrap, gedecoreerd met een handgeschreven typografie en aantrekkelijke recept beelden. BlueMango Design is uiterst blij het vertrouwen van Ter Beke te hebben gekregen op dit uitdagende project, alsook toekomstige (sic!), en hoopt dat het nieuw gamma in de smaak zal vallen bij de consument.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]