BlueMagon Design voelt zich Come a Casa

Come a Casa

Design / News

Come a CasaTer Beke’s topmerk Come a Casa, bekend voor de verse en kwaliteitsvolle bereide maaltijden speelt zijn sterktes vanaf dit najaar verder uit met een nieuw extra-verfijnd gamma. BlueMango Design werkte een passend design concept uit om dit nieuwe gamma, gedoopt Come a Casa Delicious, de nodige bijklank te geven. Het Brusselse brand & packaging desigbureau ontwikkelde een subbrand identiteit om de verfijning van het gamma uit te drukken en het vervolgens toe te passen op een innovatief packaging-concept.

161010-Terbeke Come a Casa Linkedin-02

De drie nieuwe Come a Casa Delicious-maaltijden worden gepresenteerd in een natuurlijk houten bakje (dat overigens ovenbestendig is) en omhuld met een fijne papieren wrap, gedecoreerd met een handgeschreven typografie en aantrekkelijke recept beelden. BlueMango Design is uiterst blij het vertrouwen van Ter Beke te hebben gekregen op dit uitdagende project, alsook toekomstige (sic!), en hoopt dat het nieuw gamma in de smaak zal vallen bij de consument.