BlueMango Design verguldt nieuw gamma Cosynel

Toiletpapier merk Cosynel (van de Sofidel groep en voorheen bekend als Moltonel) bouwt verder op een reputatie van zachtheid en comfort met een nieuw gamma. Het rekende op BlueMango Design om hieraan de juiste identiteit te geven. Er werd gekozen om een nieuw sub-merk te creëren, zodat de identiteit van het reeds hoogwaardige standaard range niet in het gedrang zou komen. BlueMango Design kwam op de proppen met de naam “Cosynel Gold", een concept dat staat voor ultieme en onverstoorbare waarde.
Naast het gebruik van een elegante gouden visuele draad en verfijnde grafische decoraties beklemtoonde BlueMango Design ook de grootste gemene deler van het gamma, namelijk het Maxi-sized toiletpapiervel. Daarbovenop brengt de verpakking van elk product ook haar eigen verhaal, van katoenzachtheid voor de “Sensitive”, de ultieme comfort van de “4”, tot een verfrissend zomer parfum van de “Sweet Summer”. Ten slotte kon Cosynel ook rekenen op BlueMango Design om de retail-introductie van het nieuwe sub-merk te stimuleren met de ontwikkeling van displays, posters, sales folders en gift items voor de introductie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]