Toiletpapier merk Cosynel (van de Sofidel groep en voorheen bekend als Moltonel) bouwt verder op een reputatie van zachtheid en comfort met een nieuw gamma. Het rekende op BlueMango Design om hieraan de juiste identiteit te geven. Er werd gekozen om een nieuw sub-merk te creëren, zodat de identiteit van het reeds hoogwaardige standaard range niet in het gedrang zou komen. BlueMango Design kwam op de proppen met de naam “Cosynel Gold", een concept dat staat voor ultieme en onverstoorbare waarde.
Naast het gebruik van een elegante gouden visuele draad en verfijnde grafische decoraties beklemtoonde BlueMango Design ook de grootste gemene deler van het gamma, namelijk het Maxi-sized toiletpapiervel. Daarbovenop brengt de verpakking van elk product ook haar eigen verhaal, van katoenzachtheid voor de “Sensitive”, de ultieme comfort van de “4”, tot een verfrissend zomer parfum van de “Sweet Summer”. Ten slotte kon Cosynel ook rekenen op BlueMango Design om de retail-introductie van het nieuwe sub-merk te stimuleren met de ontwikkeling van displays, posters, sales folders en gift items voor de introductie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]