Na het winnen van de internationale pitch enkele maanden geleden heeft het Brusselse bureau BlueMango Design de verantwoordelijkheid gewonnen voor de grafische ontwikkeling van het merk Bear over de hele wereld (behalve het Verenigd Koninkrijk). Het Bear-merk, dat behoort tot Lotus Bakeries, omvat 100% natuurlijke producten op basis van fruit waarvan de “Fruit Rolls” en “Fruit Minis” dat verkocht worden over meer dan 15 landen van de VS tot Azieë.
De opdracht bestond erin het BEAR-merk voorstel begrijpbaar en aantrekkelijk te maken in de hele wereld. Dankzij de grafische aanbevelingen en de ervaring in het beheren van internationale merken heeft BlueMagno Design een design kunnen voorstellen dat gedeclineerd kon worden in verschillende talen. Bear YoYo werd aldus hernoemd in “Bear Fruit Rolls” en het werd grafisch ook veel duidelijker dat het gamma bestond uit 100% puur fruit producten zonder enig toegevoegde suiker.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]