BMMA aan tafel met Guillaume Boutin

Op 24 september ontvangt de BMMA Guillaume Boutin, chief consumer market officer van Proximus, tijdens een traditionele BMMA-lunch in de Club van Lotharingen. Komt op tafel te liggen? ‘Evolution of the advertising model: when tv meets digital’.
Bij Proximus geloven ze in in gepersonaliseerde ervaringen, of het nu gaat om content of advertenties. Omdat we allemaal verschillend zijn, met elk onze eigen interesses, en overal en altijd tv kijken, lanceerde de telecomoperator in het kader van zijn herpositionering Smart Ads, een service waarmee adverteerders kunnen communiceren naar specifieke doelgroepen.
Smart Ads laat toe om bestaande reclame te vervangen door andere, die beter afgestemd is op de interesses van de consumenten die ze bekijken, ongeacht de manier waarop de content wordt bekeken (live- of via replay), en ongeacht het type scherm dat wordt gebruikt (televisie, mobiele applicatie of webinterface).
Guillaume Boutin trad in augustus 2017 toe tot Proximus als chief consumer market officer. Met een sterke mix van strategische, financiële en marketingervaringen in de telecom- en mediasector in Frankrijk, heeft hij een diepgaande kennis en inzicht in de nieuwe marktdynamiek en bedrijfsmodellen in de sector. Inschrijven kan, zoals gewoonlijk, via de website van de BMMA.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]