BMMA deelt alles over Touring


(c) Unsplash
Op dinsdag 24 april neemt David Favest, director B2B van Touring, het woord tijdens de gewoonlijke BMMA Lunch bij Jeux d’hiver. De ontwikkelingsstrategie van Touring draait rond een factor die strategisch is geworden in de wereld waarin we leven: tijd. Tijdens de lunch zal u een deel van de veranderingsstrategie ontdekken die wordt geïmplementeerd bij een van de belangrijkste spelers van mobiliteit in België.
Touring werd bijna 125 jaar geleden opgericht en heeft de Belgen altijd begeleid tijdens hun reizen, of het nu met de fiets, met de auto of op een andere manier is. Hoewel het zich al 70 jaar lang lokaal en internationaal specialiseert in hulp en verzekeringen, is Touring een belangrijke speler geworden in de mobiliteit in België, die zich vooral richt op de persoon, en niet alleen op diens voertuig. Meer informatie over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van de BMMA.

PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]