BMMA deelt alles over Touring


(c) Unsplash
Op dinsdag 24 april neemt David Favest, director B2B van Touring, het woord tijdens de gewoonlijke BMMA Lunch bij Jeux d’hiver. De ontwikkelingsstrategie van Touring draait rond een factor die strategisch is geworden in de wereld waarin we leven: tijd. Tijdens de lunch zal u een deel van de veranderingsstrategie ontdekken die wordt geïmplementeerd bij een van de belangrijkste spelers van mobiliteit in België.
Touring werd bijna 125 jaar geleden opgericht en heeft de Belgen altijd begeleid tijdens hun reizen, of het nu met de fiets, met de auto of op een andere manier is. Hoewel het zich al 70 jaar lang lokaal en internationaal specialiseert in hulp en verzekeringen, is Touring een belangrijke speler geworden in de mobiliteit in België, die zich vooral richt op de persoon, en niet alleen op diens voertuig. Meer informatie over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van de BMMA.

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]