Op dinsdag 24 april neemt David Favest, director B2B van Touring, het woord tijdens de gewoonlijke BMMA Lunch bij Jeux d’hiver. De ontwikkelingsstrategie van Touring draait rond een factor die strategisch is geworden in de wereld waarin we leven: tijd. Tijdens de lunch zal u een deel van de veranderingsstrategie ontdekken die wordt geïmplementeerd bij een van de belangrijkste spelers van mobiliteit in België.
Touring werd bijna 125 jaar geleden opgericht en heeft de Belgen altijd begeleid tijdens hun reizen, of het nu met de fiets, met de auto of op een andere manier is. Hoewel het zich al 70 jaar lang lokaal en internationaal specialiseert in hulp en verzekeringen, is Touring een belangrijke speler geworden in de mobiliteit in België, die zich vooral richt op de persoon, en niet alleen op diens voertuig. Meer informatie over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van de BMMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]