
(c) Unsplash
Op dinsdag 24 april neemt David Favest, director B2B van Touring, het woord tijdens de gewoonlijke BMMA Lunch bij Jeux d’hiver. De ontwikkelingsstrategie van Touring draait rond een factor die strategisch is geworden in de wereld waarin we leven: tijd. Tijdens de lunch zal u een deel van de veranderingsstrategie ontdekken die wordt geïmplementeerd bij een van de belangrijkste spelers van mobiliteit in België.
Touring werd bijna 125 jaar geleden opgericht en heeft de Belgen altijd begeleid tijdens hun reizen, of het nu met de fiets, met de auto of op een andere manier is. Hoewel het zich al 70 jaar lang lokaal en internationaal specialiseert in hulp en verzekeringen, is Touring een belangrijke speler geworden in de mobiliteit in België, die zich vooral richt op de persoon, en niet alleen op diens voertuig. Meer informatie over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van de BMMA.

Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]