Op 16 januari schuift de BMMA aan tafel met Philippe Wallez. De ING Belgium managing director retail & private banking zal het tijdens de BMMA Lunch "Need for change?" uitgebreid hebben over de uitdagingen voor de bankensector in de toekomst.
Wallez startte zijn carrière bij ING in 2000 als hoofd van de afdeling Marketing Intelligence. Hij veranderde in 2003 naar de functie van retail & private banking manager voor de regio Namen/Luxemburg/Waals-Brabant. Van 2006 tot 2012 was hij general marketing manager. In 2012 werd hij uiteindelijk benoemd tot general manager ING private banking voor ING België. Sinds 2015 is hij ook voorzitter van de UBA (Unie van Belgische Adverteerders). Meer informatie over tarieven en inschrijvingen vindt u op de website van de BMMA.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




