BMMA luncht met Philippe Wallez
Op 16 januari schuift de BMMA aan tafel met Philippe Wallez. De ING Belgium managing director retail & private banking zal het tijdens de BMMA Lunch "Need for change?" uitgebreid hebben over de uitdagingen voor de bankensector in de toekomst.
Wallez startte zijn carrière bij ING in 2000 als hoofd van de afdeling Marketing Intelligence. Hij veranderde in 2003 naar de functie van retail & private banking manager voor de regio Namen/Luxemburg/Waals-Brabant. Van 2006 tot 2012 was hij general marketing manager. In 2012 werd hij uiteindelijk benoemd tot general manager ING private banking voor ING België. Sinds 2015 is hij ook voorzitter van de UBA (Unie van Belgische Adverteerders). Meer informatie over tarieven en inschrijvingen vindt u op de website van de BMMA.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]