BMMA omarmt Internet der Dingen

Of we nog een winter krijgen is niet duidelijk. Wel vast staat de BMMA - de Belgian Management and Marketing Association - de komende maanden weer enkele interessante lunches organiseert.
Op 19 januari spreken Frédéric Lhosste, head of advanced telco services bij Proximus en Harold Grondel, co-founder van Productize, over het potentieel van 'connected devies'. Jwael, het onderwerp is het Internet der Dingen!
Een dikke maand later, op 23 februari, spreken Nicolas Marchand, vice-president & sales director van VOO en BE TV, en Dimitri Blomme, sales director van Tapptic, over 'The VOO case': 'From global connection to new marketing approach'.
En op 15 maart moet blijken dat u dankzij de technologie niet langer een nummer bent. En dat zullen Eric Vanden Broeck, strategic & operationeel director bij The Manifest, en Vincent Declerck, strategic, marketing & sales manager bij Octa+, duidelijk maken aan de hand van het verhaal van Octa+.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]