Of we nog een winter krijgen is niet duidelijk. Wel vast staat de BMMA - de Belgian Management and Marketing Association - de komende maanden weer enkele interessante lunches organiseert.
Op 19 januari spreken Frédéric Lhosste, head of advanced telco services bij Proximus en Harold Grondel, co-founder van Productize, over het potentieel van 'connected devies'. Jwael, het onderwerp is het Internet der Dingen!
Een dikke maand later, op 23 februari, spreken Nicolas Marchand, vice-president & sales director van VOO en BE TV, en Dimitri Blomme, sales director van Tapptic, over 'The VOO case': 'From global connection to new marketing approach'.
En op 15 maart moet blijken dat u dankzij de technologie niet langer een nummer bent. En dat zullen Eric Vanden Broeck, strategic & operationeel director bij The Manifest, en Vincent Declerck, strategic, marketing & sales manager bij Octa+, duidelijk maken aan de hand van het verhaal van Octa+.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]