Of we nog een winter krijgen is niet duidelijk. Wel vast staat de BMMA - de Belgian Management and Marketing Association - de komende maanden weer enkele interessante lunches organiseert.
Op 19 januari spreken Frédéric Lhosste, head of advanced telco services bij Proximus en Harold Grondel, co-founder van Productize, over het potentieel van 'connected devies'. Jwael, het onderwerp is het Internet der Dingen!
Een dikke maand later, op 23 februari, spreken Nicolas Marchand, vice-president & sales director van VOO en BE TV, en Dimitri Blomme, sales director van Tapptic, over 'The VOO case': 'From global connection to new marketing approach'.
En op 15 maart moet blijken dat u dankzij de technologie niet langer een nummer bent. En dat zullen Eric Vanden Broeck, strategic & operationeel director bij The Manifest, en Vincent Declerck, strategic, marketing & sales manager bij Octa+, duidelijk maken aan de hand van het verhaal van Octa+.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]