BMMA strikt Joseph Jaffe

Op 19 maart verschijnt het nieuwste en vijfde boek van Joseph Jaffe, een van de meest gegeerde consultants, sprekers en thought leaders op het gebied van innovatie, marketing, nieuwe media en sociale media: ‘Built to Suck: The Inevitable Demise of the Corporation...and How to Save It?’ Daarin stelt Jaffe, auteur van onder meer ‘Flip the Funnel: How to use existing customers to gain new ones’ dat de corporate era waarin we leven snel ten einde zal lopen. De grootste reden? size, size en nog eens size, want dat is volgens hem niet langer een groeistimulator, maar een groeiremmer. Het boek wil een wake-up call zijn voor bedrijven die het nodig hebben.
Op 6 en 7 mei komt de auteur naar België, als gastspreker en gastheer naar een evenement georganiseerd door de BMMA. Inschrijven kan via de website van de BMMA. Met een ticket krijgt u toegang tot een VIP diner, conferentie en lunch.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]