Op 19 maart verschijnt het nieuwste en vijfde boek van Joseph Jaffe, een van de meest gegeerde consultants, sprekers en thought leaders op het gebied van innovatie, marketing, nieuwe media en sociale media: ‘Built to Suck: The Inevitable Demise of the Corporation...and How to Save It?’ Daarin stelt Jaffe, auteur van onder meer ‘Flip the Funnel: How to use existing customers to gain new ones’ dat de corporate era waarin we leven snel ten einde zal lopen. De grootste reden? size, size en nog eens size, want dat is volgens hem niet langer een groeistimulator, maar een groeiremmer. Het boek wil een wake-up call zijn voor bedrijven die het nodig hebben.
Op 6 en 7 mei komt de auteur naar België, als gastspreker en gastheer naar een evenement georganiseerd door de BMMA. Inschrijven kan via de website van de BMMA. Met een ticket krijgt u toegang tot een VIP diner, conferentie en lunch.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]