The Marcom Engine, een alliantie tussen Serviceplan Group, Media.Monks en Berylls, heeft samen met BMW Belux een grootschalige campagne opgezet voor de nieuwe BMW X2 en BMW iX2, de honderd procent elektrische variant van de X2.
De tagline van de campagne is THE NEW X2 & iX2, omdat alle aandacht naar de modellen zelf mag gaan. De campagne, die start op 1 maart en eindigt op 5 april, wordt uitgerold via verschillende touchpoints, waaronder de website, e-mailings, (D)OOH, printadvertenties, POS materialen voor de BMW verdelers, social media, online display banners, sponsoring tv-programma’s en product placement op Brussels Airport.
Credits:
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks & Berylls)
Brand: BMW Client: BMW Group Belux
Contact : Pascale Goudvis, Sarah Heivers, Dormien Arnout, Georges Pagalis, Kirsten Major
Campaign Title: BMW iX2
Account team: Nathalie Vergught, Aymeric Wielemans, Sarah Souffriau
Senior Project Manager: Arnaud Müller
Creation team: Paul Watson, Timo van Doorn, Nicholas Gore
Production team: Carolina Traicoff, Freddy Groote, Yevhenii Kuzmin, Chetan Tyagi
Digital Agency : Plan.Net (Serviceplan Group)
Digital Project Management: Ben Cleners Webmaster : Sami El Nakadi, Gurvinder Kaur
Programmatic & Data Agency : Mediaplus (Serviceplan Group)
CRM Project Manager: Zoë Windmeulen, Jens Ryde
Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)
Connections Planner : Robin Gérondal
Social Media Expert : Femke van Rijt
Offline Media Agency: dentsu – Caroline Crispeels, Houda Fettaka