In de eerste plaats wordt BMW Belux partner van Tomorrowland. Met meer dan een miljoen preregistraties en 400.000 tickets die jaarlijks in een oogwenk uitverkocht zijn, is het festival voor BMW een unieke gelegenheid om visibiliteit te creëren bij een jong en uitgesproken dynamisch publiek, in lijn met het eigen DNA.
#roadtotomorrowland
Om de samenwerking in de verf te zetten, lanceert BMW onder de hashtag #roadtotomorrowland een wedstrijd waarbij de deelnemers een Tomorrowland Experience kunnen winnen: met 4 vrienden in een nieuwe BMW naar het festivaldomein rijden, onderweg genietend van een gepersonaliseerde Spotify-playlist die de beats van Tomorrowland al tijdens de rit laat weerklinken.
Het partnership met Tomorrowland past in de wereldwijde strategie van BMW Group, waarbij muziek een van de centrale marketingomgevingen wordt. Zo is BMW AG ook partner van het Coachella Valley Music & Art Festival in Californië. Ook in België speelt muziek bij BMW een rol op het hoogste niveau. Zo tekende de groep onlangs ook een partnership met Live Nation Concerts.