BMW en Bozar creëren ku(n)stbeleving
De gemeente Knokke-Heist en BMW verrassen deze zomer met een nieuwe exclusieve locatie op het strand, pal voor het casino: BMW Artville. Dit project biedt een mix van kunst, technologie en lifestyle. Voor deze eerste editie start BMW Artville met Jan Fabre Curated by Bozar, een kunstbeleving bestaande uit één wereldcreatie en één Belgische première beide van de hand van beeldend kunstenaar, theaterkunstenaar en auteur Jan Fabre. Daarnaast zullen de bezoekers, eveneens in première voor België, de handgeschilderde BMW Art Car van de Amerikaanse Pop Art-kunstenaar Andy Warhol alsook de allereerste BMW Art Car ontworpen door de Amerikaanse beeldhouwer Alexander Calder kunnen bewonderen.
BMW Artville is een concept van live communicatiebureau The Oval Office en is elke dag open van 13 juli tot en met 26 augustus. Het strekt zich uit over een oppervlakte van 3.000 m2 en bestaat uit 2 houten paviljoenen en een strandterras. De duurzame paviljoenen werden speciaal voor de gelegenheid ontworpen door het Belgische architectenbureau G2. De volledig in hout en glas opgetrokken constructies, vloeien natuurlijk over in strand en zee.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]