BMW en TBWA brengen ode aan goede beslissingen

Crea / News

BMW heeft een nieuwe campagne gelanceerd om z’n aanbod geëlektrificeerde wagens in de kijker te zetten. Een goede beslissing voor elke ondernemer, zo luidt het. Want het gamma combineert de keuze, het rijplezier en de prestaties van BMW met het fiscaal voordeel van dit autosegment. Daarom brengt het merk een ode aan goede beslissingen, in tijden waarin dat belangrijker is dan ooit. Samen met TBWA.

In een reeks radiospots vertelt BMW het verhaal van enkele bekende historische beslissingen. Niet alleen uit z’n eigen geschiedenis, maar ook over andere bedrijven. Zo nemen ze je mee naar de Olympische Spelen van ‘72, de geboorte van een wereldberoemde ruimtesaga en de opkomst van de DVD.

“Maak van een keuze uw beste beslissing”. Onder deze leuze wordt de campagne nog verder uitgerold in print en online media. Telkens met één van de 11 geëlektrificeerde wagens in de spotlight.

Credits
Client: BMW Belux: Pascale Goudvis, Alice Verbeke, Lisa Pé
Campaign Title: BMW Electrified
Media: Radio, Magazine, Web, Mobile
Creative Director: Steven Janssens
Creatives: Philip De Cock, Arnaud Bouclier        
Account team: Bénédicte Ernst, Jeroen Costermans
DTP: Annick Cohen
Radio Production: Make
Media Agency: Initiative