Tomorrowland in je eigen tuin? Al weken kijken Tomorrowland-fans uit naar 25 en 26 juli, want dan vindt ‘Tomorrowland Around The World’ plaats, het digitale dancefestival. Uiteraard ook BMW, want als partner van het festival lanceert het voor de gelegenheid ‘The Garden Of Joy’. Een wedstrijd waarbij fans een all-inclusive arrangement thuis kunnen winnen voor hen en 10 vrienden. Met andere woorden: het magische festival in je eigen tuin.
Je tuin wordt helemaal omgetoverd in The Garden of Joy. BMW brengt samen met TBWA een partytent inclusief high-end geluidsinstallatie, een luxe barbecue en dessertbuffet door een sterrenchef. Tomorrowland-cocktails, twee deluxe slaaptenten, een heerlijk ontbijt en nog veel meer. En BMW haalt voor de gelegenheid ook z’n mooiste modellen uit de kast. De exclusieve BMW Shuttle Service pikt de 10 genodigden in stijl op en brengt ze ’s anderdaags weer veilig thuis. Heerlijk genieten in alle luxe. Wil jij kans maken op The Garden of Joy? Ga dan snel naar www.bmw.be/thegardenofjoy.
Credits
Client: BMW Belux: Geraldine De Landtsheer, Pascale Goudvis
Campaign Title: The Garden of Joy
Media: Web, Social
Creative Director: Steven Janssens
Creatives: Greg van Buggenhout, Kenn Van Lijsebeth, Sandrine Rozenberg, Arnaud Bouclier
Account team: Jeroen Costermans, Bénédicte Ernst
Digital team: Philippe Hulhoven
DTP: Emilie Boudart
Event: MAKE
Media Agency: Initiative
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]