BMW en TBWA creëren The Garden Of Joy

Crea / News

Tomorrowland in je eigen tuin? Al weken kijken Tomorrowland-fans uit naar 25 en 26 juli, want dan vindt ‘Tomorrowland Around The World’ plaats, het digitale dancefestival. Uiteraard ook BMW, want als partner van het festival lanceert het voor de gelegenheid ‘The Garden Of Joy’. Een wedstrijd waarbij fans een all-inclusive arrangement thuis kunnen winnen voor hen en 10 vrienden. Met andere woorden: het magische festival in je eigen tuin.

Je tuin wordt helemaal omgetoverd in The Garden of Joy. BMW brengt samen met TBWA een partytent inclusief high-end geluidsinstallatie, een luxe barbecue en dessertbuffet door een sterrenchef. Tomorrowland-cocktails, twee deluxe slaaptenten, een heerlijk ontbijt en nog veel meer. En BMW haalt voor de gelegenheid ook z’n mooiste modellen uit de kast. De exclusieve BMW Shuttle Service pikt de 10 genodigden in stijl op en brengt ze ’s anderdaags weer veilig thuis. Heerlijk genieten in alle luxe. Wil jij kans maken op The Garden of Joy? Ga dan snel naar www.bmw.be/thegardenofjoy.

Credits

Client: BMW Belux: Geraldine De Landtsheer, Pascale Goudvis

Campaign Title: The Garden of Joy

Media: Web, Social

Creative Director: Steven Janssens

Creatives: Greg van Buggenhout, Kenn Van Lijsebeth, Sandrine Rozenberg, Arnaud Bouclier

Account team: Jeroen Costermans, Bénédicte Ernst

Digital team: Philippe Hulhoven

DTP: Emilie Boudart

Event: MAKE

Media Agency: Initiative