BMW en The Marcom Engin verkennen Magical Forest Tomorrowland

Crea / News

Dit jaar is het thema van de BMW-stand op Tomorrowland 'The Magical Forest'. Een thema dat mooi is doorgetrokken in de stijlvolle, levendige look van de JC Decaux-installatie op de luchthaven en bijgaande billboards (zie foto). Het geheel zorgt voor een uniek spektakel op deze zwaarbeveiligde locatie. Uit de billboards ontspruit een waterval van exotische bloemen terwijl de auto is omgeven door magische bomen en tot 1 meter grote 3D Tomorrowland-vlinders. Bovendien is de langverwachte, nieuwe BMW X1 volledig omhuld met passende en opvallende pastelkleurige kameleons.

Bij de installatie op de luchthaven kan je een boodschap delen via de hashtag #UnitedInJoy en daardoor mogelijk jouw rol spelen in een nieuw kunstwerk van “The Magical Forest of Joy” op Tomorrowland. Op 21 juni lanceerde BMW een wedstrijd om tickets voor het festival te winnen. 31 winnaars kunnen genieten van een last-minute toegangsticket voor een dag of het hele weekend met een persoon naar keuze. De wedstrijd is beschikbaar op https://www.bmw-form.be/tomorrowland-wedstrijd en werd gecommuniceerd via sociale media.

Credits

Client: BMW Group Belux

Contacts: Joke Caluwaerts, Pascale Goudvis, Georges Pagalis, Ewoud Van Der Heyden

Creative Director: Elisabeth Neid

Jr. Creative Team: Liesbeth Fauconnier, Marie Janssens

Design: Sander Geerts

Studio: Freddy Grootte, Carolina Traicoff, Barbara Valdez

Account team: Sarah Souffriau, Liesbeth Stevens, Nathalie Vergught, Melissa Bekaert

Plants and flowers: Flora Facto 

Butterflies: Total Concept

Car wrap: 3 Motion

Media OOH: JC Decaux