BMW en The Marcom Engine op volle toeren voor ‘Joy On Tour’

Crea / News

BMW en The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Beryll’s) zijn de drijvende kracht achter een nieuwe editie van ‘Joy On Tour’. Dat beproefde concept is naar eigen zeggen een originele manier om BMW-liefhebbers van puur rijplezier te laten genieten. Noem ‘Joy On Tour' dus zeker niet zomaar een testrit: het is een (soms zelfs meerdaagse) excursie langs prachtige landschappen tijdens dewelke u verschillende recente modellen kan ontdekken. 

Centraal in de communicatie staat een key visual die in een oogopslag de essentie vat: u krijgt meteen zin om de wijde wereld in te trekken - achter het stuur van een BMW uiteraard. Om de 'Joy On Tour' verder te promoten, ontwikkelde The Marcom Engine verschillende andere assets voor de BMW-verdelers: sociale-mediaposts, POS-materiaal, CRM-tools… alles om u aan te zetten u in te schrijven voor de 'Joy On Tour'.

Credits
Client: BMW Belux
Contacts: Pascale Goudvis, Alice Verbeke, Domien Arnout
Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)
Accounts Team: Aymeric Wielemans, Nathalie Vergught
Creative Director: An Rietjens
Art Direction: Bruno Hansen
Copywriting: Stephen Walckiers, Manuel Sarraf
Motion designer: Bert Landeloos
Designer/DTP: Denis Roumegoux
Programmatic & Data Agency : Mediascale (Serviceplan Group)
CRM Project Manager: Zofia Erasmus