BMW Financial Services lanceert in samenwerking met The Marcom Engine de nieuwe All in. Simply Smart campagne in België. Dat initiatief heeft tot doel om financiële oplossingen op maat voor BMW- en MINI-wagens te promoten en klanten een geïntegreerde ervaring aan te bieden waarbij alles rechtstreeks via BMW wordt geregeld, zonder tussenkomst van een externe bank.
Die digitale campagne werd gelanceerd in België, het eerste land dat dit internationale concept toepast, en wordt ingezet op displaymedia en via Meta, met als doel de bekendheid van BMW Financial Services te vergroten. Het objectief is om klanten een complete, hoogwaardige oplossing te bieden die zowel de aankoop van hun wagen als hun financiële behoeften dekt.
Met “All in. Simply Smart” blijft BMW Financial Services innoveren om de aanschaf van een wagen zo eenvoudig en vlot mogelijk te laten verlopen. De campagne benadrukt het gebruiksgemak van de diensten, waardoor klanten zich kunnen concentreren op het rijplezier van hun BMW of MINI, terwijl ze van totale gemoedsrust genieten als het gaat om de financiering.
Credits:
Agency: The Marcom Engine
Brand: BMW
Client: BMW Financial Services Belux
Contact: Emma Langbeen, Jonathan Kanyinda, Geert Van Zegbroeck
Campaign Title: ALL IN. SIMPLY SMART.
Account team: Aymeric Wielemans, Benoît Leveque
Digital Media Agency: Mediaplus
Connections Planner: Axelle Raque