BMW haalt Clive Owen van stal


'The Escape' met Clive Owen en Dakota Fanning (trailer clip) Credit: BMW Films
In 2001, YouTube was nog niet geboren, pakte BMW uit met BMW Films en 'The Driver', met Clive Owen. Na een lange afwezigheid pikt het Duitse automerk de draad weer op. Enkele weken geleden stuurde men alvast een teaser de wereld in. Aan AdAge geeft Hildegard Wortmann, senior VP voor BMW, toe dat het om een berekend risico gaat: "Zullen die films populair worden? Maar de reacties op de teaser waren goed, je kon meteen zien dat het een 'big thing' wordt."
Dat mag wel, want BMW gooit er ongetwijfeld veel geld tegenaan. Clive Owen, die er destijds dus al bij was, is weer van de partij in een nieuwe film, die de titel 'The Escape' kreeg. Hij wordt bijgestaan door Dakota Fanning, Jon Bernthal en Vera Farmiga. En ook Fallon Minneapolis, dat destijds de film maakte, doet weer mee, met creative director Bruce Bildsten, executive producer Brian DiLorenzo en creative consultant David Carter, die met regisseur Neill Blomkamp het scenario schreef, met Eric Stern en Steve Golin als producers.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]