BMW, Lifetime Supporter of Pure Adrenaline met The Marcom Engine

Crea / News

BMW Belux is sinds 2012 hoofdpartner van de Rode Duivels. Om dit 10 jaar partnerschap te vieren, ontwikkelde The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berylls) een geïntegreerde campagne dankzij een creatief concept voor nationale communicatie en dealers, waarbij de gedeelde waarden van BMW en de Rode Duivels centraal staan. Bovendien organiseerden het automerk en partnerbureau TME een wedstrijd om Rode Duivel shirts te winnen.   

De campagne werd ontwikkeld in verschillende mediaformaten: TVC, OOH, Digital, Social, CRM, Web, Dealer POS en is momenteel te zien in Brussels Airport.

Credits

Client: BMW Group Belux

Contacts: Pascale Goudvis, Manon Speleers, Kirsten Major, Domien Arnout, Georges Pagalis

Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)

Accounts Team: Stefaan Tiepermann, Sarah Souffriau, Nathalie Vergught

Strategy: Jan Seneca

Creative Director: Patrick Heerdink

Photographers: Uwe Kristandt, Felix Aliberti

Photography assistants: Daniel Keyerleber, Fabian Buerkle

Producer: Max Huber

Design: Timo van Doorn

Print Production/DTP: Freddy Groote

Digital Production: Anna Medvedieva

Digital Agency: Plan.Net (Serviceplan Group)

Project Manager: Aymeric Wielemans

Web Content Manager: Sami El Nakadi 

Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)

Connections Planner: Manon De Munck, Robin Gérondal

Programmatic & Data Agency: Mediascale (Serviceplan Group)

CRM Project Manager: Laurent Samain

Offline media Agency: Initiative