BMW Belux is sinds 2012 hoofdpartner van de Rode Duivels. Om dit 10 jaar partnerschap te vieren, ontwikkelde The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berylls) een geïntegreerde campagne dankzij een creatief concept voor nationale communicatie en dealers, waarbij de gedeelde waarden van BMW en de Rode Duivels centraal staan. Bovendien organiseerden het automerk en partnerbureau TME een wedstrijd om Rode Duivel shirts te winnen.
De campagne werd ontwikkeld in verschillende mediaformaten: TVC, OOH, Digital, Social, CRM, Web, Dealer POS en is momenteel te zien in Brussels Airport.
Credits
Client: BMW Group Belux
Contacts: Pascale Goudvis, Manon Speleers, Kirsten Major, Domien Arnout, Georges Pagalis
Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)
Accounts Team: Stefaan Tiepermann, Sarah Souffriau, Nathalie Vergught
Strategy: Jan Seneca
Creative Director: Patrick Heerdink
Photographers: Uwe Kristandt, Felix Aliberti
Photography assistants: Daniel Keyerleber, Fabian Buerkle
Producer: Max Huber
Design: Timo van Doorn
Print Production/DTP: Freddy Groote
Digital Production: Anna Medvedieva
Digital Agency: Plan.Net (Serviceplan Group)
Project Manager: Aymeric Wielemans
Web Content Manager: Sami El Nakadi
Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)
Connections Planner: Manon De Munck, Robin Gérondal
Programmatic & Data Agency: Mediascale (Serviceplan Group)
CRM Project Manager: Laurent Samain
Offline media Agency: Initiative
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]