BMW Salon 2022 in de kijker met Urban Media
Autosalon of niet, BMW biedt interessante voorwaarden en trekt alle aandacht met zijn nieuwste campagne op de prestigieuze More O'Ferrall 16 en 36m² reclameborden in de Belgische stadscentra en grote steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan). Naast deze nationale dekking worden zorgvuldig geselecteerde locaties in de meest aantrekkelijke steden uitgerust met LED-verlichting, die de kwaliteit van de koplampen van de BMW 4 Reeks Gran Coupé accentueert. De creatieve actie is te zien op panelen van 36 m² in Brussel (Blvd General Jacques en Bvld Industriel), Antwerpen (Desguinlei), Gent (Oostakker) en Luik (Blvd de l'Indépendance). "De maand januari is de belangrijkste maand voor de automobielsector, en dus wilden we impact creëren met onze BMW-campagne. Billboards lenen zich hier perfect voor. We zochten echter naar meer. Nog méér impact en zichtbaarheid! Clear Channel stelde zich, als trouwe partner, bijzonder creatief en flexibel op. Samen bereiken we meer", zegt Georges Pagalis, Media & Digital Performance Manager BMW Group Belgium.
De campagne is tot 9 januari te zien en is het resultaat van de samenwerking tussen BMW, Initiative, Service Plan, Rapport, Media.Monks, Urban Media en Clear Channel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]