Seaters, de Belgische starter in marketingtechnologie, en BNP Paribas Fortis, België ’s grootste bank, hebben hun samenwerking uitgebreid om bankingklanten toegang te verlenen tot BNP Paribas Fortis’ sponsortickets. Het Seaters-platform helpt deze sponsormiddelen te optimaliseren en verspilling te voorkomen, terwijl het rendement van het sponsorschap toeneemt. Met meer dan 300 evenementen per jaar beschikt BNP Paribas Fortis over tienduizenden sponsortickets en kon de bank via de samenwerking met Seaters haar ongebruikte middelen van 18% beperken tot minder dan 1%.

In de eerste fase zullen meer dan 17.000 “Priority Banking by James”-klanten een unieke code ontvangen om toe te treden tot de Priority Banking Fan Group, beheerd door Seaters. Aan de hand van het Seaters-platform schrijven klanten zich in voor door BNP Paribas Fortis gesponsorde evenementen die ze graag zouden willen bijwonen, zoals de Davis Cup, de Koningin Elisabethwedstrijd en wedstrijden van RSC Anderlecht.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]




