Seaters, de Belgische starter in marketingtechnologie, en BNP Paribas Fortis, België ’s grootste bank, hebben hun samenwerking uitgebreid om bankingklanten toegang te verlenen tot BNP Paribas Fortis’ sponsortickets. Het Seaters-platform helpt deze sponsormiddelen te optimaliseren en verspilling te voorkomen, terwijl het rendement van het sponsorschap toeneemt. Met meer dan 300 evenementen per jaar beschikt BNP Paribas Fortis over tienduizenden sponsortickets en kon de bank via de samenwerking met Seaters haar ongebruikte middelen van 18% beperken tot minder dan 1%.
In de eerste fase zullen meer dan 17.000 “Priority Banking by James”-klanten een unieke code ontvangen om toe te treden tot de Priority Banking Fan Group, beheerd door Seaters. Aan de hand van het Seaters-platform schrijven klanten zich in voor door BNP Paribas Fortis gesponsorde evenementen die ze graag zouden willen bijwonen, zoals de Davis Cup, de Koningin Elisabethwedstrijd en wedstrijden van RSC Anderlecht.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]