Seaters, de Belgische starter in marketingtechnologie, en BNP Paribas Fortis, België ’s grootste bank, hebben hun samenwerking uitgebreid om bankingklanten toegang te verlenen tot BNP Paribas Fortis’ sponsortickets. Het Seaters-platform helpt deze sponsormiddelen te optimaliseren en verspilling te voorkomen, terwijl het rendement van het sponsorschap toeneemt. Met meer dan 300 evenementen per jaar beschikt BNP Paribas Fortis over tienduizenden sponsortickets en kon de bank via de samenwerking met Seaters haar ongebruikte middelen van 18% beperken tot minder dan 1%.
In de eerste fase zullen meer dan 17.000 “Priority Banking by James”-klanten een unieke code ontvangen om toe te treden tot de Priority Banking Fan Group, beheerd door Seaters. Aan de hand van het Seaters-platform schrijven klanten zich in voor door BNP Paribas Fortis gesponsorde evenementen die ze graag zouden willen bijwonen, zoals de Davis Cup, de Koningin Elisabethwedstrijd en wedstrijden van RSC Anderlecht.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]