23 creative directors en 11 adverteerders hebben een recordaantal inzendingen beoordeeld voor de 30° editie van de Best Of Activation Awards. Dat levert een sterke shortlist op van 29 cases van 11 verschillende bureaus, die een Gold, Silver of Bronze Creative BOA kunnen winnen: zowel bij de profit- als bij de non profit cases. De 24 creative directors hakken de knoop door tijdens de tweede (live!) ronde op 18 oktober in Lamot te Mechelen.
Aan adverteerderskant haalden 45 unieke cases van 18 verschillende bureaus de shortlist in 14 categorieën. Sommige cases werden voor meerdere categorieën ingeschreven, waardoor er 70 kanshebbers zijn voor een Gold, Silver of Bronze BOA. Die zullen hun case op 18 oktober live verdedigen aan de 11-koppige Jury in Lamot te Mechelen.
De grootste kanshebber, zowel aan de kant van de CD’s als aan de kant van de Adverteerders, is Wunderman Thompson, met 6 kanshebbers voor een Creative BOA en 9 genomineerde cases in 20 categorieën bij de BOA’s die door de Adverteerders worden uitgereikt. Happiness en BBDO vervolledigen de Top 3 aan creatieve kant, terwijl Mortierbrigade en FamousGrey bij de adverteerders plaatsen twee en drie opeisen.
De volledige lijst met alle genomineerde cases vindt u op www.bestofawards.be
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]